You keep making me ill

Hejdär bloggen! :)

Fastän den här timmen mellan 8 och 9 skulle ägnas åt matte så råkade jag hamna här :p
Asså seriöst så vill jag ge mig själv världens jävla käftsmäll för att jag inte räknar.. Men det är lite tufft just nu ! :O
Måste ha lite hjälp I think ! :O :o

Å jag tkr fortfarande så mkt mkt mkt om min klass ! (A) Den e så söööt ! :D
Å idag har Julia fått träffat delar av den dessutom!
Haha, hon jag och Andreas satt typ och kollade på klipp från 100 höjdare tills halv 5 xD

Idag har vi spelat ett spel i tre timmar.
Det var ganska kul :D Man hade ett land, sen skulle man sköta det och försöka förbättra saker genom att samarbeta eller kriga.. Jag var finansminister ! :P
Nej men det var lärorikt och kul ! :D
Sen har va jag John ner på stan och mötte Robin som hade min jacka som jag så fint hade glömt hemma hos honom xD hihi ! :D
Sen så träffa vi Julia och hennes söta kompis Elin :D Så va vi in i deras skola och kollade runt lite ! :) :)


Ajja, nu ska jag väl lägga lite lite fokus på matteboken (A)
Men först,
Planering:

Imorgon:
Räkna matte 2 timmar
Leka med Julia
Packa
Fredag
Åka till Furudal ! :D
Kanske åka på gymnasiefest!
Kanske stanna hemma (i Furudal)
Lördag
Softa med Frugan ! :D Antonia ! :)
Söndag
Åka tillbaka till Svärdsjö



dagens outfit ;S :

Dagens Låtar:
P!nk - Just Like A Pill
Journey - Don't stop believing

No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0