Would you be there holdin my hand?

Hej hej !

Idag har jag varit betydligt gladare än igår !
Men det är för att jag har HELG nu ! :D
Visade sig att vi blev "lediga" i morgon.. Eller vi har alltså ingen lektion ! ^^)
Det känns RIKTIGT bra att ställa alarmet på 11.00 (a)

Idag har dessutom varit en bra lycklig dag i skolan med mkt skratt ! :D
Haha jag och Fia har haft en tendens att typ tackla varandra utan mening hela dagen, och jag har lagt märke till att våran franskalärare använder sitt ögonbryn ganska mycket xD
Dessutom var det grädde till pannkakorna vilket innebär VARM CHOKLAD MED GRÄDDE! :D

Sen åt vi kladdkaka!
Oj vad tjock jag känner mej plötsligt..
För sen klockan 4 typ så kom Julia och då gick jag Julia och Andreas till American Takeaway och åt pizza oO
Men det va gött :)

men ni, vi hörs imorrn :D <33

No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0