Where I can run, just as fast as I can

Heeej!

Vilken ångest man har varje söndag.. :O
Speciellt om man är uppe i underbaraste Furudal och vet att man måste åka hem...
Åker om en timme, fast då åker vi till Borlänge för jag ska på hockey innan jag kommer hem. Borlänge - Ore ! :D

Idag sov vi tills 11 någonting tror jag! :) somnade vid 2 inatt ! :D jag har i alla fall sovit lite grann i helgen nu , vilket behövdes ! :P
Ikväll blire att sitta och göra mattediagnos (y''
Underbart, åå vad kul det är med matte!

Annars, vi har spelat Skip-Bo idag, kom näst sist (a) Sen har jag och Antonia setat å kollat på en massa sjuka filmer härifrån Furudal ! :P haha gött!

Den här veckan bju'r nog på massa gitarrspel, vare sig jag vill eller inte, (fast jag vill alltid) hehe, för på söndag ska jag och Emelie spela på modevisningen jue ! Plus att jag måste ha skrivit en låt tills på fredag ! :O
Eller så tar jag en gammal, men det e inte lika kul..
På Tisdag ska jag dessutom sova i mitt hus å hem i falun! :P Julindaz place :D
Usch, jag vill inte ha en massa stress den här veckan.. men jag fattar redan nu hur extremt stressig den kommer bli.. :(

Hejdå
från
Linda

No you can't read my Pokerface

Kommentarer
Said By: hm... din billys-panpizza-forever-kompis ^^

men om du tkr det är stressigt behöver du inte leka med mig på tisdag (a <33 vi kan göra det nån annagång när du kan ^^) typ pensionärshemmet om 60 år? har du planerat något tills dess? ;) pusssss älsklingen <3333333

2010-09-26 @ 19:45:35

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0