When love went blind

Hejsan!

Funderar på om Mills har somnat ? :P
Jag och Antonia sitter i alla fall och tkr synd om Antonia..
Den här kvällen slutade inte så bra..
Men innan dess var den väldigt bra ! :)
Hoffmaestro var ganska bra! :) Fast jag vet inte.. Tkr bara om Highwayman ! :P
Men Mimikry var grymma :D Fy fan vilket bra band ! :D

Mellan allt detta var vi hemma hos Viktor ! ^^
Vi var ett ganska stort gäng Furudalingar.. Haha kul att jag alltid kallar mig själv Furudaling ! :P Jajja, det var jag å sen en massa Furudals-people (L)

Äh vi tar det här i morgon ist ! :P
Har en massa bilder :P Men det e nog inte många som bör visas :$ hihi ! (a
hejhej

No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0