Waiting for the word to say you want me

Hej där!

Sitter just nu hemma hos älskade Antonia ! :) Har bott hos moster Maj inatt där tre av mina asbra kusiner oxå var :D Jonathan Jonas och Pernilla ! :) <3 <3 <3
Sen skulle vi se på skräckfilm, jag Pernilla och Jonas.. Vi hade köpt chips å allt :P Men det tog några timmar innan vi fick igång filmen för vi visste inte vad vi ville se och Jonas drog iväg å fiskade mitt uppe i allt dessutom ! :P
Sen när vi fick igång filmen som typ handlade om varulvar så bestämde jag att den nog var dålig och gick ner på ishallen där jag träffade på en hel del furudalingar ! :) :) Fast det var inte direkt någon fart där nere.. men ändå kul att träffa lite folk ! :)

Sen vid halvtio gick jag hem igen sen vid 12 tror jag att jag somnade ! :) Klev upp innan tio ! :O Typ 9!!
Pernilla åkte till Mora och jag och Simba satt å myste inne i vardagsrummet. men han är så PANG PÅ ! Haha, oänständig katt! :O Ska hela tiden vara med tungan i ansiktet :P 
Tittade på 102 minuter som förändrade Amerika eller vad det hette.. Typ det enda faktaprogram jag någonsin sett på frivilligt ! Asbra var det :) Handlade om World Trade Center. 

Nu ska jag tydligen sjunga Waka waka ... haha
vi får höras! Puss 

No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0