that I would make you mine

heeej!

Sitter och lyssnar på "Love is on Fire" bara för att den är så jävla bra!
Har så jävla ont i huvudet efter ett antal timmars pluggande..
Matten gör mig GALEN! Jag fattar INGENTING ! Och det e för i helvete Matte A!
Jag som borde läsa matte C...
Könsorgan säger jag bara!
Jag orkar inte, å varför gör det ont i huvudet för ?

Nu ska jag gå och se om min klass kan muntra upp mig lite, och sen ska jag plugga i en timme till och sen ska jag ha franska. Får åka hem klockan fyra.. Å då ska jag och Robin spela Mario Kart! Kung! :D

ha det bättre än mej! hej hej!

saknar polen skapligt mkt

No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0