That I was fucking high

Ååh vad fin James Blunt - låten är!
You're Beautiful


Hörrni, såhär e läget, jag är som vanligt asstressad.. Så jag hinner inte med att blogga nu. Ska försöka blogga i kväll kanske.. Men jag ååh, fan jag är så jävla störd i huvudet så jag har inte räknat nån matte alls :@ Å jag vill bara grina å bränna den jävla dickboken!
Hehe,

Har huvudvärk som faasiken, men det e mitt problem ! Så bry er inte ni, gör inte det ! :'(

Hejdå från psykbrytet!

No you can't read my Pokerface

Kommentarer
Said By: Pernilla

Men Linda. du måste lära dig att planera lite bättre bara :P Du kan faktiskt inte vara med Robin 24/7 ;D



<333

2010-09-22 @ 19:21:48
URL: http://erikssonpernilla.blogg.se/

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0