Tell them the fairytale gone bad

Heej!

Forspaddlingen igår var fan jävligt rolig ! :D
Det var askul att åka i forsen ! :)


Sen så lekte jag med Julia och Kristin på kvällen och Julia sov hos mej ! :)
Fast vi prata mest bara i telefonen ! XD
Eller i alla fall jag ! (a

Jag och Julia ser fram emot vår tid som pensionärer! Vi ska va close som fan då !
Åååh vi ska klaga på alla!! Å prata högt och typ spotta genom löständerna! Å gå på vattengympa och jämföra våra barnbarn med varandra! :P


Sen idag har jag varit i Sågmyra med Kristin Elin och Emelie på lager 157 ! :D  Har lite bilder, men inte här såklart ! :p
Har köpt en kofta, en tröja och MJUKISBYXOR (a
Dessutom hittat en jacka jag ska köpa imorrn på Lindex.. Men den jäveln kostar 800 kosing fan! :O

Nu e i alla fall jag och Emelie hos Julia, hihi, Julia sitter och kramar sönder mej XD Myzigt sååe (L) hihi

Ajja, får se va kväll'n har å bju' på ! ihihiii !
Puss från Linda och Julia och hej från Emelie!


Dagens Låt:
Joe Jonas and Demi Lovato - Wouldn't change a thing
bara för att vi kollade på Camp Rock 2 igår då ;D


No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0