some of them wants to use you

bluäää

varför ska jag bry mej vad andra tycker för ?
Det är onödigt och det tar bara sån jävla tid, som jag kan använda till mkt mkt mkt viktigare saker..
Å sen brukar jag inte förstå folk som inte tkr om mej, för jag vet inte riktigt vad jag har gjort för fel.. Men visst, gört.. Det måste kännas bra att hata mej.

Fast det sårar mig..
Vissa skiter jag i, då äre liksom; Fuck you, fuck you very very much, men sen, om jag bryr mig om den som "hatar" mig, då är det svårare och jag vet inte riktigt vad jag ska göra..
Inte bry mej ?
Jag kan låtsas som att jag inte bryr mej,
men det gör jag.

jag bryr mig inte så mkt vad folk tkr om mej, men jag vill jättejättegärna veta vad folk tycker om mej.. Är det två olika saker eller talar jag imot mej själv ?

nej , å, om alla bara kunde älska och acceptera varandra *grina, grina, grina* haha xP
Puss på er ! ;D

No you can't read my Pokerface

Kommentarer
Said By: Pernilla

Vem äre som är dum? Bara att ringa så kommer jag dit å ger dem en blåsning!



<3 loove

2010-09-30 @ 17:53:04
URL: http://erikssonpernilla.blogg.se/

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0