Save me, make it go away

hej hej !


Sitter i skolan och ska bygga upp ett idealsammhälle !
Kul va ? NEJ! För jag vet väl inte hur ett samhälle ska fungera.. vad man äm gör så kommer ju inte en enda jävla ärthjärna göra nått åt att världen går åt helvete! :P

Sov hos min älskade Julia inatt jue ! :) Men jag råkade typ gå vilse på Faluns gator och det var kolsvart ute xD

Nej nej, måste jobba.. men vi hörs kanske hemma hos Julia senare idag ! :) Ska ner på stan en sväng först bara ! :D
'


No you can't read my Pokerface

Kommentarer
Said By: Pernilla

En värld med kvinnor som styr röstar jag på! ;D

Om det vore så så skulle nog inte världen se ut som den gör idag tror jag.

2010-09-14 @ 14:45:21
URL: http://erikssonpernilla.blogg.se/

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0