Oh baby baby it's a wild world

hej hej hallå!

Idag är vi trötta och sega där vi sitter i Östanvik !  Klev upp så tidigt som kvart i 7 imorse för att ta en buss tbx till Furudal tillsammans med Nicklas, Erik och Jonas. Natten blev... Lite halvgalen måste jag erkänna... Till en början vandrade jag Antonia Robin och Myran runt i Rättvik i regnet... -.-' Fy fan säger jag.. Sen gick jag och Antonia till Ica där det var en massa härliga prickar.. :D Typ furudalingar och sen lite andra random människor.

Antonia petar på en kille och säger:
- Kan inte du förklara hur långt det är till parken?
Han:
- Joo.. Men alltså ni vet där ni klev av, det är ju inte långt därifrån.
Antonia:
- Asså jag vet var den ligger, det e hon som vill veta, hur långt det är (pekar på mig)
Annan kille:
- Vaddå, är hon inte svensk?


HAHAHHAHA XD
Alltid jag :P

Sen gick vi till Jonas lägenhet i någon liten minut, men han tyckte inte om att ha en massa folk där så vi började gå mot parken.. I spöregn.. Fy fan... Vi var som en hög dränkta hemlösa katter!
Kom in på parken sen i alla fall... Det var ju ett sånt där typiskt fjortisdisco:P haha typ som drag och det har jag aldrig tyckt om.. Så sånt där e lite svårt för mig att tycka om .. ! Men vi hade i alla fall ganska kul, :D Tills man blev trött och inte orkade dansa något mer ! Och jag e glad att vi hade alla dessa underbara killar runt omkring oss som tog hand om oss! Utan dom hade vi väl blivit våldtagna på dansgolvet -.-
Sen gick jag, Nicklas och Antonia plus två tjejer mot Jonas lägenhet vid 00-50 för vi var så lack på det där.. Regn regn och mer regn och jag frös så mkt så jag fan var beredd att hoppa in i slumpvald bil ! Åå vad mkt jag hade gjort för lite värme!
Sen fick vi lov å sitta vid nån korvKIOSK som nå KIOSKmongon och vänta på Jonas som bara dryga sej och aldrig ville komma :P MEn till slut kom han i alla fall..
Jag Antonia och Pekka myste ner oss i soffan och jag och Antonia somnade nog fan trots att det var så mkt folk där.. :O
Sen vid 3 skulle Jonas ha ut bäddsoffan så då fick vi lov att kliva upp, sen somnade vi på en gång! Sen började alarmen tjuta vid 6... Kommer knappt ihåg att jag åkte hem imorse.. Kommer bara ihåg att Erik och Jonas bråkade som faan! XD skitgriniga! Men det är väl så det blir efter typ 80 års äktenskap! :P

Idag segar vi bara som faan, för vi pallar inget annat!
Det är livet just nu ! Hihi,
ha det bra
Mtv är kung! :D


Gårdagens faaaaail:
Haha Antonia gick bredvid Anton som blev stoppad av polis och får för sig att SPRINGA efter Nicklas...... Vilket slutar med att hon snubblar på sig själv och pingvin-glider på asfalten i allt vatten.... stackars gumman, som låg där å asgarva som det kioskmongo hon är (a) ! <3 men idag skrattar vi jävla mkt åt det assåe xD

puss




ps. igår när jag och robin väntade på bussen så kom Emelie och Enia, mina sötisar! Sen så sa Enia att Ozze satt lite längre bort, och sen säger hon : Åh, där va ju Ecke oxå! Då bestämde jag att vi fan SKULLE dit och hälsa på dom :D sen satt Alexander där oxå!!! ÅÅÅÅÅ vad jag saknar dom killarna! Å Svärdsjö! Fy faan, åå, nää jag saknar dom så mkt så jag typ skakade! Sen stog Oskar Nordlund på andra sidan vägen :P Så han fick jag oxå träffa! ^^
Men åååååå jag saknar att jävlas med dom där killarna så jäääkla mycket. Hjärta hjärta hjärta.

No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0