Movin all around

Daniel till Linnea :
- Du kan inte ha det där, du ser ut som en porrstjärna..
Daniel tittar på mig..
- Å då ska vi fan inte ens tala om dej!


Hahahhahaha xD Bara för att vi hade skinnjacka och polishattar :O

Ikväll ska ni få en massa härliga bilder på min klass ! ;)
Har tagit skolkort nu, alldeles nyss.. Asså jag har typ en munkperuk.. Å sen en prinsesskrona på de, occh sen mina hellokitty-vantar så sitter jag på en resväska med Daniel och gör tummen upp, men tummen upp ser ut som en.. ja en.. annan sak.. :O -.-'' Raggarballe vad fel det blev..
Hehe.
jaja..


Men om man skulle ta å jobba litegrann då ! :) Slutar inte förrän fyra, jobbjobbjobbigt!
hejhej
No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0