MOHAHAH! aldrig ska jag sluta älska dig!

Linda Stålberg, jag har lösenordet till din blogg!!!

Tjoho!

Jag hade inget att göra och så kmr jag plötsligt på... Lindas superhemliga lösenord till bloggen!!!

och vad gör man liksom? ;)


Linda är världens sötaste tjej, med extremt fin stil och personlighet. Jag har känt henne sen vi gick i sjuan, och vi trodde att vi skulle glida isär nu när vi började gymnasiet, men jag tycker nästan att vi kommit varann närmare. ^^

Hon bryr sig mycket om andras känslor, och sårar hellre sig själv än andra.

Min Linda är min, och ingen annans!!! INGEN ANNANS! LEAVE LINDA ALONE!!!! (with me) ;D

Puss, älskar dig otroligt mycket!!! saknar dig<3333


Lite bilder från våra vackra år tillsammans ^^)<33

No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0