Like fire and rain, you can drive me insane

hejhej!

Oj jag sitter framför datorn och tvn och bara degar känner jag... Det är inte så kul.. Och det är slöseri med tid..
Måste räkna matte, men jag orkar inte, och jag tänker inte göra det heller..
Så istället så tittar jag på "The secret life of a american teenager"

Jag, Emelie, Enia och Julia hade i alla fall en mysig kväll igår :D Vi satt och pratade jättemycket ! :) Sen köpte vi åttapack billys panpizza , bara för att få känna på livet som gamer lite grann! ;D
Vi somnade typ 2-halv3 tror ja, men sen ringde Robin typ kvart i 4 xD Å jag bah: Neej jag orkar inte svara.. och typ försökte sova igen ! :P Å så bara flyger Emelie upp ur bäddsoffan och typ kastar sig över min telefon och skriker LINDAA!!!!!!! TELEFON!!! Å jag säger : neej, sova.
haha, men alla vaknade typ och satte sig upp så jajja ! :P


Vaknade efter tio imorse ! :) Hmm, jag och Julia lekte maskerad med hennes kläder! ^^)

Har förresten lite bilder!


hihi , man har väl gjort sig hemmastadgad ;D

No make, not fake, real deal
älsklingsjulia<3


Emelie och Enia! Älskar er ! <3


haha njaa


hihi :P

Sen har jag några bilder från shoppingturen med de andra b-rudarna oxå ;D





en go' å gla' kristin !


Hmm... nu ska jag bråka lite med min pappa som aldrig i hela sitt liv tänker låta mig åka på A7x
No you can't read my Pokerface

Kommentarer
Said By: Emelie

Asså Linda för det första, jag hoppade inte upp och skrek LINDA!!!! om jag hade gjort det hade du varit döv med tanke på hur irriterad jag var... och för det andra... VAFFAN LÄGGER DU UT FÖR JÄVLA BILDER PÅ MEJ!!?!?!?!?!?!?!?!? :@ <3

2010-09-20 @ 16:24:58
URL: http://emelielindstroem.blogg.se/

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0