leave me lonely

Tjo!

Jag har kommit på en sak...
jag måste lägga ner mitt oboy-beroende och typ börja träna igen.. :O
men jag LEVER och DÖR för oboyen ! (L) hihi ! Den är så mumsig ! (a

Annars ! jo det är väl bra. Ska snart kolla om jag inte har feber eftersom jag har pörskans ont i mitt lilla lilla huvud..
Skolan idag var rolig ! Jag och Daniel är lycklig gifta med varandra haha och på mentorsmötet lekte vi kurragömma hela klassen i en timme! GRYMT ROLIGT!! Jag Andreas Daniel och Jakob hittade en garderob i nått rum där det fanns en lönndörr, man plockade bort en playwood-skiva och sen kom man in i värsta lilla rummet! :P Fast dom satte mig på vakt haha snällt ! ;) Men tufft vare ! ;) Sen åkte vi upp och ner i hissen för att inte bli hittade! Hihi, underbar klass (L) Å rönnbärskrig hade jag Madde och Daniel ! (:

Men hela dagen längtade jag hem eftersom att Judith har kommit hem från Gran Canaria ! :D Så det första jag gjorde var att gå hem till henne ! :D Hon hade köpt massa godis som jag åt upp hihi ^^)
Sen fick jag mentos av henne och ett gulligt armband ! :D Hon är så söt! <33 Saknat ihjäl mig! <33
Hoppas jag får träffa henne sen ikväll igen ! (:

Nu ska jag och Ragge ut och gå tror jag !
Då vet ni!
Haha fick en aaasful bild på dagens outfit, men careface*
vet att ni gillar mej ändå ;) haha,
usch jag låter som en fjortis ! :P
Okej, let's put it this way,
vet att ni hatar mej ;)

No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0