Jag har mördat fyra män fyra män

Hallååå däääär!

Förlåt för att jag inte bloggat!! :O

Kortfattning:

* Jag var kommunist och kämpade för vårt land Ingenstans.
* Vad är en kommunist och vad är ideologier?
* STATEN SKA ÄGA ALLT!
* Ja för fan, klart att städare och presidenter ska ha samma lön och utbildning! ALLA ÄR LIKA MKT VÄRDA!!
* Raidade Julias kylskåp. MAAT!
* Tittade på matteboken och tänkte näääejj!

* Sprang runt på affärer med Emelie och Robin
* Hittade ingenting... Jag var galen.
* Bugga med Emelie och alla svettiga gamla gubbar haha
* Glömde bort stegen
* Kom ihåg dom igen
* Tänkte att jag måste banne mig räkna matte
* Slängde bort tanken
* Åkte till Willys och parshoppade med Julia, och vår hund Robin ^^
* Våran hund ville ha panpizza
* Vi köpte massa panpizza...
* Godis och övrigt onyttigt oxå.
*Pepsi plus mentos (L)
*Åkte hem till Julia, haha
* Tröck på en massa knappar samtidigt på hennes dator så att den vred sig åt fel håll och allt blev felvänt. Vilken tragedi.
* Myran (our hero) hjälpte oss!
* "Är det här din säng de eller ÄMÄLI?!
*Hmm.. Sattyyyyg :D Julia hade i mentos i sin mun, samtidigt som hon drack pepsi å så POFF så sprutade det :P
* Sen gjorde vi en fontän av Pepsin ! :P
* Fast Julia ville spara på pepsi så hon höll igen hålet så det sprutade överextremallt!
* Sen drack hon den avslagna mintsmakande pepsin...
* Sen väckte vi Jonas.
* Vampyrer suger
* AKTA A-BRUNNARNA!! DOM GER OTUR I KÄRLEK FÖR FAAN! :P
* Hem och äta panpizza med älskade Julia !
* HELVETE JAG SKULLE JU RÄKNA MATTE!!
* Äh, skuldkänslor e överskattat.. Vi tar de imorgon istället.

Onsdag:
* inte fått nån matte gjord.




Haha nej men idag åkte jag hem lite tidigt för jag hade ont i huvudet.. Men imorgon blir det en alvedon och sen skärpa till sig rejält ! :) Imorgon ska den där matten tamefan göras :P
PUNKT SLUT!
Eller nej inte slut men..
Nja vilat mkt idag ^^ Det e bra det :P
Men nu ska jag sova ! ^^)
Haft en mysig promenad med Kristin ^^ hihi den var jättebra ! :D
slash kiss

No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0