Hos dig har jag allt

Tjena tjena fan ! :)


Oj vad jag pluggar, :D haha, eller nej! :D


Men jag måste verkligen göra det nu ! Det e lite serious.. ska ju fan va inne i morrn ! :O
Å imorgon ska klassen forspaddla xD haha, det kommer gå åt helvete hela skiten ! :P Å fan vad sjuk jag ska bli (y)


Nej men annars.. Lärt Daniel att spela gitarr, dagens goda gärning ;) haha, på mentorsmötet hade vi typ barnkalas med limbo, sätta svans på grisen, hela havet stormar plus tårta! :P Sen så tvinga dom mej att spela gitarr och sjunga.. -.- dom bah : TA GITARREN ELLER FÅ DEN I HUVUDET!!
Så fine tänkte jag och försökte få alla att sjunga, slutatde med att jag sjöng och typ alla filma :@

Inatt blire plugg kan ja tänka mej eftersom jag är så dålig och inte gör nåått nu! :O
Ser på idol istället ! :P


Å nä men jag hinner inte säga mer nu ! :D
Puss på er!
Dagens Outfithhhh:

gråkavaj julia hihi


ps. jag saknar antonia och alla furudalingar
mkt mkt mkt

pps. jag träffade carro idag. som en ängel kom hon hihi ! SÖTIS !<33 Saknat som fan!





 elitserien börja idag :D:D:D:D:D:D

Dagens Låt : Prendel - Spökhistorien
fast Myran e nog fan bättre (a

No you can't read my Pokerface

Kommentarer
Said By: Antonia :)

Saknar dej mer ! <3333333333333333333333333333

2010-09-16 @ 22:28:19
Said By: caroline

DU är en ängel Linda. Det gjorde min dag att få träffa dig! (L)

2010-09-17 @ 21:54:48
URL: http://carolineelisabet.devote.se

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0