Gotta get a call from babylon

Heeeeeeeej !

Jag är hemma redan jag ! :) hihi har redan varit till skolan och vänt ! :P
Å det var det värt bara för att alla i klassen är så söta hihi ! :D
Hade estet i någon liten minut bara ! :P
Men nu ska jag faktiskt sätta mig och plugga lite grann här hemma ! (:

Om några timmar åker jag hem till Furudal :D Skönt skönt ! :D

Jaa joo, solen skiner och jag drack nyss två koppar oboy :P Livet leker eller? ;) haha

Okej okej, matematik.. Kul !
Politik, typ lika kul.
hejhej

Dagens VACKRA outfit:


Och så dagens låt: Soutbouncer bootleg remixx - Call from babylon



I'll be watching you ;) /Derodia
No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0