'Cause I'll never be with you

Heeeeej!!

Klockan tickar och man kanske borde sova nu snart eftesom att mina veckor nu för tiden har en tendens att bli lite långa och händelserika.. :O

Men gårdagen i någorlunda korta drag var väl att vi slängde runt på byn, jag och Antonia, och Mills en del ! :)<333 Fan vad jag älskar älskar .. äh jag behöver inte säga det.. Men man liksom drar in alla Furudals och Östanviks dofter och liksom tänker att man kan leva på det ! Allt är bara så bra där ! (:
Satt typ på byn och hos Robin i 6 timmar och väntade på att få åka epa med Martin, sen skjutsade han oss bara hem xD Lyckat xD Men vi hann träffa en massa folk under de där timmarna! :D Oskar, Jonas, Jonas, Robin, Myran, Magnus, Tim osv :D hihi !
Sen va jag, Antonia, Sjödin och Robin ute å åkte moppe ! :D Sky team ftw ! ;)
haha nog för att jag sa till Erik att vi åkte Sky Lift för att jag inte kom ihåg vad moppen hette xD

fail no. 1
Linda och Antonia sitter i Martins epa och kollar på allt roligt.
Antonia : " Å det här är väl en sån där radarsak så man ser var man är " fingrar på någonting som sitter till vänster om ratten!
Linda : "HAHHAHAHAHAHHAHA, Men Antonia det där e ju fan hastighetsmätaren!XDXDXD"
Robin kommer
Linda: "Robin, haha, Antonia visste inte att det där var hastighetsmätaren! HAHAHHAHHA"
Robin: "Nej , det där är ju fan (och sen säger han nått, typ varvräknare? äh jag vet inte xD )
Men det var så jävla bra xD

fail no. 2
Linda-moment
Jonas kastar polly fram och tillbaka och rätt som det är upptäcker jag något väldigt kladdigt i soffan.. Tänker, helvete, nu har jag setat i det där.. hahahhahahhaa, gissa om! XD Såg ut som att jag hade kacka på mig! XD
Linda: "Robin... har du ett par mjukisbyxor jag kan låna eller ? :P"

Jag är sämst. och jag är stolt över det (a)


Nej nu orkar jag inte skriva mer, måste tänka på .. ööh.. mina fingrar :P
heeeeej



No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0