But I got lost a time or two

Tjo!

Det e inte så kul att vara sjuk måste jag få säga..
Men idag har det i alla fall varit en betydligt bättre dag än igår..
Eller imorse satt jag mest och tyckte synd om mej själv.. Hehe,
tittade på Disney Channel och knarka alvedon (a)
Sen så satte jag mig vid datorn och börja fixa den där filmen på mej å Julia ^^)
Då knackar det på dörren, och jag bah: Vaffan nurå, jävla försäljare, bajs på er, palla öppna..
Men söt å snell som man e så öppnar man ju dörren som det lik man ser ut som, så står Robin och Jonas där !!!! :D:D:D Hahha, fatta min förvåning !! :O Åå jag bara flög på dom för jag blev så glad att dom va här ! :D
Fast dom skulle tagit Julia med sej :O hehe :D
Men ååh, nej, åh vad glad jag blev, och jag blev nog genast lite friskare dessutom ! :P fast nu e Robin sjuk istället (y hehe, och snart säkert Jonas oxå xD mitt fel.. :/

Men så dom va här i typ 2 timmar ^^)
Sen vid 4 va Kristin och Judith hit och kollade hur jag mådde :D Sötisar!
Sen har jag pratat med Julia i telefon i nån timme typ känns det som ! XD<333

Nu ska jag nog sova snart ! :)
Blir hemma imorrn oxå.. Jag och Sofia ska hålla kontakten på msn, så ska vi hårdplugga på hemmaplan ! :)
Massa pussar på er !
hej hej

hösten har tagit över boda :O

No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0