And I held your hand through all of these years

Hallådär kött å blåbär

Idag har det varit en pissig dag i skolan. Inte kul alls tkr jag. En och en halv timmes tortyr.
Matte.
Hatar det så mkt.
Jag mår dåligt på alla sätt en människa kan må dåligt under mattelektioner.. Ska det vara så  ? :(

Sen satt jag ju i debatt i en och en halv timme :P men det va faktiskt ganska kul ! Jävlar vad dom käftade mot varandra ! ;D

Sen hade jag franska :P haha, ville sova!  Men nej nej ! ^^
Sen blev jag kidnappad av Jonas ? :P haha, men jag fick träffa Julia :D:D:D:D:D:D:D
Sen spelade jag Wow.. oO Jag som aldrig skulle spela det :P Nu e jag level 4 -.-
Sen övningskörde Jonas hem mig xD Haha men Robin och hans mamma x'D
Fyfaan! XD Jonas körde 30 (Epa-style), sen drog vi igång Tommy Körberg på hög volym, vevade ner rutorna och tuta å heja på alla vi såg :P
Såå jävvla piiinsamt! XD

Men kul vare! ;P
Nu har jag pratat med Antonia i en timme.
(L)

Sen har min telefon btw dött xD haha, den orkade helt enkelt inte vara av längre :'( SNYYFT!!
Jag saknar den som fan!! Hoppas den går att återväcka! Den e så jävla sääxyy när den e av juee!!

Nu ska jag kanske ut å gå.. Borde räkna matte och tänka på politik, men.. nä ! :P
pusshej

Seer ni :'( R.I.P

No you can't read my Pokerface

Kommentarer
Said By: arrod ;)

är den död? :O :O vila i frid telefonen,

bästa minnet av kära gamla B ju :O ;) (L)

2010-09-07 @ 20:22:43
URL: http://carolineelisabet.devote.se

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0