Älskade ängel, du är sann!

Tjaba Tjena Hallå!

Den här dagen blir lite crazy märker jag ! :P
Åkte ju till skolan,
fick träffa mina glada söta klasskompisar igen :D Hann kolla om min man varit otrogen :P Vilket han nekade till ! :P
Hade estet i tjugofem minuter å sedan var jag klar för dagen.. Vi skulle typ räkna matte.. Men alla va jättetrötta där :P Så då kollade jag bussar och joggade till Kristine där jag han med bussen bara för att den var sen ! ^^
Skulle åka hem men jag åkte till Svärdsjöskolan istället och hälsade på ! :D Åååh nostalgi!! Fatta vad jag saknade 9b där! Det va så dött utan oss!
Jag saknar verkligen den där tiden av hela mitt hjärta!

Satt med 8a på en engelskalektion :P Fast jag räknade matte! ^^ Fick se massa fina bilder från Polen ! :D Åå, sakna sakna! (L)


Nu e jag i alla fall hemma.. Hehe, snart ska jag in till stan igen.. Tror jag och Robin skulle kolla på mina bilder xD Stackarn :P
Sen klockan 17.50 kommer älskling hit ! (a
ANTONIA ANLÄNDER!  :D:D:D:D
Så tar vi en buss hem ! :)

Nu ska jag städa ihop lite här, lyssna på Bert and Herman Hunters och sakna Julia :P
Massa kram massa puss

No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0