You said there's tones of fish in the water

Tjobadoo

Vet att jag borde blogga mer, men jag hinner inte. Min kropp håller på att uppriktigt sagt fucka ur.. Hela tiden är det nått nytt.. Asså utslagen e ju verkligen över hela kroppen och dom kliar som fan..
En bra sak e ju att jag lärt mig svälja tabletter.. men vettefan om dom hjälper..

Nu e jag i skolan i alla fall.. Trött på att vara hemma ...
Igår lekte jag med Julia från klockan ett då hon kom och va med mig i skolan, sen vid 4 gick vi på stan och jag köpte en skjorta som jag kan visa sen :D Och en annan tröja ^^)
Sen så gick vi hem till Julia en sväng och sen cyklade vi runt på stan.. :D Vi pratade om hur prakiskt det vore om jag bodde i falun.. för bussresorna suger!
Sen skulle jag på dans med Emelie.. Men jag mådde så dåligt så jag kunde inte dansa o.O

Slutar nog... fyra kanske.. åker nog hem direkt idag och chillar lite ! "kände att de kunde behövas" ;)

Men vi får höras ikväll!
Puss på er!
Och förresten.. min pappa tänker typ ta av mig min telefon xD så att ni vet om jag inte svarar nån gång xD hehe..
No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0