Told you this is my fault!

morrn morrn

(Så brukade Staffan säga D':)
Det är ju helt sjukt vad jag saknar 9b.

Seeeeeg morgon!!! Vill inget hellre än bara sooomna om! Men nä nä, upp å hoppa ...
Ska ju inte till Furudal heller, så vad lever man för liksom? :P
Nej men uuuusch, den här dagen känns bara ÄCKLIGT jobbig..
Vill bara hem och jag har inte ens åkt till skolan än..
Å då e man ju feeett peppad för spinning ..... o.O

Nu ska jag svälja en sån där tablett och försöka pepppppa!
heej




fy fan vad jag saknar dej antonia :'( :-*

No you can't read my Pokerface

Kommentarer
Said By: Antonia :D

Saknar dej så jävla mycket ,er, linde I need you now ! :'(<333333333333

2010-10-08 @ 22:19:01

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0