Tidig söndag morgon endast tuppen är mer vaken än jag

hej

sitter i skolan nu!
Finns inga normala dagar alltså..
Det finns inte längre dagar då ingenting händer.
Och det finns defenitivt inga dagar då jag inte har något att berätta..
Saknar nästan dom dagarna. Känns lite som Svärdsjö-tiden. Då var varje liten sak så stor och det betydde så mycket... Vad betyder något nu ? Jag hinner inte ens med och bestämma vad som är bra och dåligt, vad jag vill minnas och inte, för tiden går för fort...

Julia har varit här med oss  nu på morgonen! :D Hon är som en i familjen! :)<3 Det är så bra att hon kan det, för hon får mig att må så bra ! :D
Skriver en novell.. Som är ganska... jobbig.. hehe så därför e jag lite nedstämd..!
men nu e det snart mat, och då blir det bättre för det innebär Varm Choklad Med Grädde! :D

Pusshej
No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0