That lead me straight to you

GOD MORGON!! :D


Orkar inte se alla må-dåligt inlägg från gårdagen.. -.- Hehe
så nu lägger jag in ett peppat inlägg här!
Julia och jag har ju typ börjat växa ihop, så vi ses ju mest HELA TIDEN nu ! :D
Förstår inte när det small till å vi blev så close!
Eftersom vi faktiskt gått i samma klass i tre år.. Hmm. Klurigt di där !

Hm, nu kom jag å tänka på en annan sak.. Jag tror inte jag blev mitt riktiga jag förrän i somras.. Jag tror fan inte det.. Det känns inte så. Det känns som att jag blev den jag är och vill vara i somras..
Jag gillar inte så mkt av den jag var i tre år i Svärdsjö, och speciellt inte dom två första..

Mennn va pepp det där lät då -.- haha, jajja! :P
Sen hade jag två missade samtal från Jonas.J imorse när jag vaknade :'(
fan vad jag hatar missade samtal! Känns alltid som att jag har missat hur mkt som helst eller som att jag har svikit någon!!
Heheh, inte heller så peppat..
Men vet ni vad som peppar ?
JAG SKA PLUGGA NU! :D:D:D:D -.-'''''''''''''''''


PUSSHEJJ

bara för att jag hade bilder kvar sen igår xD

No you can't read my Pokerface

Kommentarer
Said By: Pernilla

Jamen nu är ju inte du heller där så då kanske vi har turen att vara där samtidigt nästa gång! :P



Hmm ja.. men det kanske är ngt som veterinären kan åtgärda så att hon slipper ha ont och lida? För Ronjas skull hade jag kollat med dem iaf så att jag vet vad det hade vart för fel.

Du mår ju tydligen inte bra när hon inte gör det så jag tycker det ser ut som en win-win situation. :D

2010-10-09 @ 11:27:46
URL: http://erikssonpernilla.blogg.se/
Said By: aaaaaarrod :)

Linda finast i hela världen, jag saknar dig också, så sjukt mycket !



Du är väl för snäll du, tack sötnos! :)



Hur mår du nu för tiden? Vi måste ses snart! ;) (L)

2010-10-09 @ 12:20:02
URL: http://carolineelisabet.devote.se
Said By: Pernilla

Mja måste å måste. Jag gör det mest för att jag ska få i mig omega- 3. :P



2010-10-09 @ 22:34:04
URL: http://erikssonpernilla.blogg.se/

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0