Take my thoughts for what they're worth

idag brast det.. rejält..

Kände mig som ett emo, såg ut som ett emo och betedde mig som ett fucking jävla emo.
fan vad dåligt jag mådde..

Jag orkade bara inge mer.. men nu känns det bättre..
Typ lyssnade på The Idol i två timmar..

Men det jobbigaste blev Ronja, för hennes vänstra bakben är verkligen helt slut.. hon kan inte gå på det längre.. och jag vet att jag sagt det förut.. försökt förklara.. men asså, det e typ ingen som kan förstå den där kärleken jag har till min kanin.. för kaniner e typ som daggmaskar för de flesta andra.. typ att dom inte gör någonting och inte har någon egen vilja eller känslor.. men Ronja betyder så sjukt jävla mkt för mig.. skulle fan kunna tatuera in henne på axeln. Hon har sån stor plats i mitt hjärta.. och när jag grät la hon öronen ledsamt bakåt och la huvudet mot min axel, vilket hon inte brukar göra.. hon brukar typ va stel när jag håller i henne, men hon slappnade av och liksom bara sötade sig.. Sen när jag satte ner henne börja hon prata jättemkt.. eller hon typ grymtar.. haha det brukar hon bara göra på sommaren när hon e riktigt lycklig.. eller när jag e ledsen som nu..
ska fan börja ta hand om henne mkt mer nu!
Tänkte på henne och Chibi i skolan idag så mkt så jag gick in på Djurmagazinet och köpte godis åt dom ! :)<3

min favoritbild på dom<3

Är trött och slut.. fattar varför jag inte pallade mer.. sen när jag fick höra att jag tydligen inte sköter mig i skolan så bara buuääh så orkade jag inte. Så mellan 18-20 idag.. toppen (y)
Men har i alla fall pratat jättemycket med pappa nu.. typ saker man pratar med sina vänner snarare om, eller i alla fall sin mamma haha, men asså jag behövde prata och jag ville att han skulle veta.. allt e så in i helvete komplicerat.. så ... det känns så bra att jag pratat med han nu ! :) papi ♥

Sen saknar jag Pernilla så in i helvete.. Är i desperat behov av en promenad i UNDERBARA Furudal förbi ishallen.. som vanligt.. hihi ! Sakna sakna sakna :'(

å tack julia.



dagens outfit


Dagens Låt: Bonnie Tyler - Holding out for a hero

No you can't read my Pokerface

Kommentarer
Said By: Pernilla

Har ni vart till veterinären med Ronja? Annars kanske det vore en bra ide nu. Det låter väldigt illa med hennes ben om hon inte kan använda det riktigt.. -_-'



Saknar dej med grynet <3 Häv dig till Furudal å gå med mej! Vi har alltid så mkt att prata om på våra promenader å ishallen e ju en given runda! haha



lööövs. <333

2010-10-09 @ 01:11:33
URL: http://erikssonpernilla.blogg.se/

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0