Now the drugs don't work, they just make you worse

All this talk of getting old
It's getting me down my love
Like a cat in a bag, waiting to drown
This time I'm comin' down

And I hope you're thinking of me
As you lay down on your side
Now the drugs don't work
They just make you worse
But I know I'll see your face again

Now the drugs don't work
They just make you worse
But I know I'll see your face again


Hej hej !


Ska precis just snart ta och göra en plan inför kommande träning ^^) Alltså sätta upp ett mål och planera in träning för en tid framöver ! :)
Något man måste göra i idrotten tydligen ;O

Har massa arbeten som ska in tills på fredag.. o.O
Så den här veckan blir det nog massa plugg, om prostitution dels haha ! ;P


Skolan idag, typ chill ! Borde inte varit, för jag borde kanske pluggat mer.. men Daniel, Andi och John lät mig inte skratta rätt som det var.. så då blev jag värsta Emot och mådde skitdåligt :o oj, jag behöver verkligen få skratta! Sen fick dom typ panik och tvingade mig nästan till glädje igen :P Kunde inte vara ledsen så länge dock i deras sällskap <3 hehe :D

Skulle träna idag, men köpte en chokladkaka och åkte hem istället...
dumt Linda.. Inte okej!

Men har i alla fall sprungit "Around the island" på wii:et haha! ;P Brände väl en sisådär 61 kalorier xD E väl typ en halv bit av den där jävla chokladkakan ..

Nej, nu, lite plugg ! :)
Pusshej

No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0