Now that I've lost you it kills me to say, I try to hold on as you slowly slip away

Tjo!

Usch.. Stress stress..
Måste försöka ta itu med lite matte mitt i allt oxå dessutom!
Men det SKA jag göra om jag så ska sova med Matte A!

Har i alla fall haft en jättetoppen-dag idag ! :D helt underbar har den varit!
Skolan först, klassen är ju som sagt så underbar!
Sen bestämde sig Antonia för att komma :D så klockan 2 så typ jogga jag och Andi ner till Östra för att möta Antonia där :D:D:D Åååh, jag älskar att träffa henne å jag önskar vi var närmare varandra!
Måste snart åka och se hur hon bor i Leksand ju! :D
Sen kom Julia i samma veva! :D Sen satt jag, Andi, Sofia, Julia och Antonia i basrummet och snackade! :D Eller jag och Antonia typ pratade, om allt.. hehe. typ massa ganska privata saker, men asså, vafan ! Det e sp1b och min älskipälski-Julia.. vad kan hända ? :P
Sen kom Emelie vid halv 4 och vi satt väl kvar lite i basrummet, bestämde var vi skulle äta och det blev Tony's pizza, där vi åt på granny! Haha :D Ååh fan måste börja mitt nyttigare liv för faan!
Sen vandra vi runt typ.. Hehe, asså jag har skrattat så att jag inte kunde andas.. gjorde ont i hela bröstkorgen :P
Asså vi gick liksom på stan, och rätt som det var så bara kom det asmkt vatten direkt från ovan! asså seriöst, Gud PISSAR på mig och Antonia! Asså det var ungefär som att nån kastade typ ett glas vatten från en hög våning mot oss! Och jävlar vad rädd jag blev och shit vad jag skratta xD
Ja sen hände väl en massa annat som jag skratta åt oxå ! xD Åå vilka underbara vänner man har ! :D

Sen skulle Antonia hem innan sex någon gång.. det är alltid så JÄVLA jobbigt att säga hejdå :(</3
Usch.. vill bara knyta fast henne vid mej och aldrig låta henne sticka!!
Så när hon åkt så gick vi till Waynes Coffee och satt där i en mysig soffa och bara pratade tills jag och Emelie skulle på dans ! ^^)

Typ gjort nå med benet idag, så hade ju ont i det ! :P så då var jag inte  lika pepp på att dansa.. men Emelie sa att hon kollade på mej och hon sa att jag faktiskt var bäst av alla tjejerna där ! (A) Puss hihi <3<3
Men det e väl för att man har Östanviksparken i blodet ;D

Ajja, nu ska jag ut å gå med Kristin, en liten nypa luft innan jag ska ladda upp med Oboy och försöka räkna lite matte!
Imorrn ska jag sova hos Julia! :) Både hon och jag har lite sovmorgon på tordag, så det passade jättebra! :) :)

Här kommer en massa bilder, dels från när jag, Andi, Emelie och Julia va på American Takeaway, och dels från idag, och typ annat xD haha






haha antonia :D teknisk support!


<3



Dagens Låt: Avenged Sevenfold - Almost easy
Dagens Outfit:

No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0