My superhuman mind, kryptonite

hej där!


Sitter i skolan och surar för att jag verkligen inte vill ha franska.. jag vill åka hem.. jag vill inte komma hem sådär jävla sent!
Franska och Matte är det tråkigaste jag vet, och det är just dom ämnerna jag hade idag.. Började klockan 12, men fick lov att åka till skolan vid 9 i alla fall för att det inte går några bussar.. Alltså kunde jag ha stannat i Furudal tills idag och kommit typ 15 minuter senare till lektionen bara..
Men nej, såklart lyssnade jag inte på kusin Pernilla!
nej nej, det har jag ju inte lärt mig att man ska göra.. -.- åååååh!

Äh, åkte Volvo hem med Robin å hans pappa istället igår, det var kul :P det gick fort ! ^^)
Sen träffade jag Kristin och jag och pappa såg på Rallybrudar! :D Vill oxå ha en rosa Amazon (A)

hm.. inte fått i mig någon lunch.. jag, Andreas och Julia vandrade omkring på Hemköp istället! haha ! :D
Sen matte.. fick såklart frågan när jag satt å trimmade min miniräknare.. ååh! Så det blev ju lite pinsamt..!

Nej usch, nu vill jag hem hem hem!
Få se nu.. tisdag, onsdag, torsdag, fredag, lördag, söndag, måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag... LOV!

Shake ass/ D3r0d14


No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0