kiss away the pain

Mina föräldrar fattar ibland ingenting..
Dom får utbrott på mig för att jag älskar och bryr mej om mina vännner now-a-days..
Men inget dom säger kan fan påverka det..
Så säger dom att jag inte mår bra och att jag ska tänka på mig själv och skolan..
Men för i helvete.. Hur faan ska jag kunna må bättre av att tänka på mig själv,
på vilket jävla sätt skulle jag kunna må bättre av att svika mina vänner..
Jävla retards. Att dom inte fattar det där med att ha vänner och att jag ställer upp för dom 24/7, alla timmar på dagen och att jag inte bryr mej om jag blir väckt av ett samtal om någon behöver prata.. Vad fan gör det om jag får typ 20 minuter mindre sömn om jag har fått en vän att må bättre..
Å fy helvete vad trött jag är på det där.. Jag har tid att tänka på mig själv.. Idag gick jag till exempel från Svärdsjö och hem, helt ensam med bara The Idol sprudlande i mina öron. Tänka tänka tänka.

 Nej fy fan.. Vänner kommer före allt ju. Dom förstår inte det här livet.. här.
No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0