Jag har gjort det här så länge!

Världens finaste bästa unge fyller år idag..
jag vet faktiskt inte vad jag ska säga,
för hon betyder så mycket för mig,
och hon finns i allt jag gör.
Vi har samma själ och samma hjärta och är samma person nästan tror jag!
Vi förstår varandra så obeskrivligt bra att jag snart kan stänga av min hjärna å låta henne tänka åt mej ! För jag vet att hon skulle göra smarta val! :D

Julia är något av det finaste man kan få!
Eller hon är det finaste man kan få!
Älskar henne, de två orden ger inte rättvisa nog, men det är det enda jag kan säga..
No you can't read my Pokerface

Kommentarer
Said By: Emelie

<3<3<3

2010-10-30 @ 22:07:37
URL: http://emelielindstroem.blogg.se/

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0