jag har famlat i mörkret, men i dig såg jag ljuset

God dag !

Nu är jag hemma sådär någon liten minut!
Ska snart iväg och vara hundvakt när mamma och Robert ska på hockey i Gävle.. Fett peppad man är att sitta hundvakt när dom ska på Brynäs - Luleå.. Speciellt så som jag LÄNGTAR efter att få åka på hockey :'(

Fast igår va i alla fall jag, Andreas, Julia, Emelie och Antonia på hockey här i Falun eftersom att älskade älskade Ore kom! Haha jag tyckte såklart det var grymt kul, och lånade ut min fina oremössa till Andreas för asså, man ser ju liksom på mej att jag e Furudaling i hjärtat ;D <3 men Andreas behöver ju lite hjälp ! ^^)

Tyvärr var det en väldigt dålig match ! Slutade i straffar där Ore förlorade.. men dom hade ingen glöd killarna!
Fast kul var det i alla fall, för vissa.. jag och Antonia satt och slog varandra som vanligt på hockey när vi blir nervösa, och sen slog vi väl nästan Andi oxå. :P Emelie frös och hade allergisk attack och Julia typ satt å sov å spelade spel på Andis telefon! :P


haha störd bild ;D<3

Sedan blev det så att vi gick hem till Julia och sov där! :) Fast vi hade liksom hyrt 5 filmer som dom menade att vi skulle se på! Antonia åkte ju vidare till Rättviksparken hon, saknar henne !!
Åker kanske till Furudal imorgon och sen hem på typ tisdag eller något.. :):)
Ajja, vi hade en trevlig kväll i alla fall, fast jag var så jäävla trött! :P
Haha först såg vi på Mirrors, sen på Dead Silence och den va asbra! dockor FTW! Sen va vi uppskrämda så då såg vi på typ halv Simpsons the movie, ;P Spiderpig, spiderpig, does whatever a spiderpig does, can he swing, from a web, no he can't, he's a pig! :D
Sen skulle dom se på dom andra två skräckfilmerna å, men då va klockan tre, så jag la mig och snarka å sov ja ! ;P haha kung ju!


Ajja, nu orkar jag inge mer.. Är så jävla slut idag så jag vet inte var jag ska ta vägen..
Träningsverk sen idrotten, sen typ sprang jag omkring i Falun igår å känns det som..
Önskar jag fick lägga mig ner och sova bort en massa skit just nu!

Men men, iställer bäre iväg te Svärdjsjö för å sitta i mammas sketna lilla lägenhet i sex timmar..
men det blir skräckfilm med Kristin, så det blir nog bra ändå ! :D

Shake Ass / derodia

No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0