I said I'm sorry

Heeeeejjjjjj!





Idag bär det hemöver igen då... INTE KUL!
Kan ju glädja mig med att det är höstlov om tå veckor i alla fall ! :)
Och att detta har varit en kanonhelg! :D

Försöker ragga skjuts med Robin, men han hör ju inte av sej.. så jag går väl hem då! OM DET ÄR DET HAN VILL! :O hihi :D(A)<33
Det är hans födelsedag idag, så jag ska försöka vara snäll mot killen ! <3
Mia fyller oxå år idag, så jag hoppas hon bjur på tårta innan hon ska hem ! ^^) <3

Vaknade vid 11, såg på nån film som hette Altitude igår, va väl.. inte så bra :P Men jaja.. Nu har jag och Pernilla precis sett på Daybreakers.. Handlade om vampyrer! :D Den var bra! =)

Nu ska vi försöka fixa en header åt henne! :P Sååå, hörs kanske ikväll ! :)
Ska på hockey å innan jag åker hem !
puss
No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0