I rule the night!

hej hej !

Förlåt för världens sämsta uppdatering, men det har ju varit hur mkt saker som helst som hänt dom här dagarna.. :O
Måndag vad en ledsen dag, Tisdag var gryyyyymt jävla rolig!! Onsdag typ en av de värsta i mitt liv och idag har det varit relativt bra! :P
Vi har möblerat om i alla basgruppsrum! Å typ delat in grupper ! :O fett inte okej! Jag och Daniel har ju typ blivit särbos.. :'(
Fast jag har Andi och Sofia och Bella med mej ! Hehe :D

Hm.. hmm.. hmmm...
äh, skitsamma! jag levet! Nästan i alla fall!
Har en rapport som kommer ta död på mig på höstlovet.. kul att man ska plugga då!

NEJ!

Imorgon e det i alla fall FREDAG!
och det kommer bli GRYMT!!!!!
Ore - Falun på lugnet ! :D Gööött!

Pusshej

Ta upp din mobil, gå in på kontaktistan och bläddra neråt utan att titta, den person som du stannar på skriver du in.
..... Fuska inte!

DETTA HÄNDER DIG UNDER EN FEST:

Du har förfest med: Amanda
Går dit med: Sofia W B-D
Du är där med: Robin Bäckman
Du dansar med: Judith<333
Du kramas med: Mills i Flingpaketet<33
Du hånglar med: Madde B-D
Du går hem med: Maj
Du Strular med: Fiskbebis
Du somnar med: EniaÄrBäst<333
Du vaknar med: Bella B-D
Du blir tsm med: frugan<333
Du gifter dig med: Virri<333


Filmen från i helgen ja:

No you can't read my Pokerface

Kommentarer
Said By: Emelie

Haha, du skulle ha textat xD



Emelie as... emelie :P <3<3<3

2010-10-28 @ 20:41:30
URL: http://emelielindstroem.blogg.se/
Said By: Pernilla

Vad är det då som hänt?

2010-10-29 @ 12:09:18
URL: http://erikssonpernilla.blogg.se/

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0