Have you seen the world

tjenare!

sitter pinsamt nog uppe och kikar på "Kungarna på Tylösand"!
Vilket jääävla sjukt program -.-

Är helt slut efter denna dagen.. medan vissa i klassen gick hem vid halv3, så har jag setat och pluggat tills 3!! Hade dock en mysig lunch med Sofia.W då vi pratade om en massa ! :D

Sen dansade Daniel och Andreas som DiscoKjelle till den där låten som är i just kungarna av tylösand.. typ med günther haha xD OOH PRETTY BOIII!
Haha, åå dom är toppen dom där killarna! :D

Sen hann jag träffa Robin i typ fem minuter ! ^^) Men det var det värt! :D
Sen träffa jag såklart Julia många gånger ^^ Sen kom hon vid tre för vi behövde prata <3
Lekte med henne en timme, sen så åkte jag till mamma där jag fick lite mat i magen och sen åkte jag hem. Tog hand om disken, tvättade en tvättmaskin och var trevlig mot mina grannar :P haha

Varit ute å gått med Kristin :D<3 Sen såg vi på HANNAH MONTANA ! ;)

Ha det gött.. hinner ju knappt med bloggen längre!
Hej

No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0