För dig ska jag göra det tusen gånger om


somnade 02.30 i morse somnade jag Elin Kristin och Emelie...
07.20 imorse... kom Julia.. med bussen... och låste upp dörrn... å skrek : MORGONGYMPA FÖR SAMTLIGA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (med målbrottsröst)
Hahha jag var den enda som blev lycklig :D haha!
Elin och Kristin sov vidare men jag Emelie och Julia gick ut på skogspromenad :P kommer bilder imorrn kanske ;D
Sen vid 12.00 åkte jag och Julia in till stan och träffade Antonia och Fredrik! :D Ååh söötisar <3<3
Nu sitter jag och Julia här, e trötta..
Juste,
vi blev kära i en gubbe på stan.. skitsööt ju hahhahahhaha
 Blomster wannabe ! ;D
Puss på er
No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0