Don't bring flowers after I'm dead

Tj0!

Snart dags att s0v4 :D Fett nice ! :D
fast.. ne


Hmm.. Kristin och jag har lekt typ sen jag kom hem nästan! :D Eller fast jag har som vanligt varit dum å pratat i telefon hele tin typ ! :P
(a)
Men det var mkt som behövde lösas, och än är det inte löst! :D
I alla fall så har vi gjort milkshake! Gött mooos !

Nä, ska väl ta å .. dra mig :D(lät fel..)
heeej




bara för att kristin tkr att jag e såå söt! (A)

ser ut som en Gorilla! :D

Men SER NI vad mörkt hår jag har! ;D
Pernilla (YYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY)

No you can't read my Pokerface

Kommentarer
Said By: Pernilla

Fick du dig en utskällning angående håret? ;P

2010-10-18 @ 22:50:37
URL: http://erikssonpernilla.blogg.se/

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0