Do you see the prisoners in my eyes

Tjo!

Nej asså det gick inge bra.. Fast det påstår alla andra.. :P men dom vet inte.. vad som egentligen hände där uppe ! ;)
men den låten jag faktiskt känner lite stolthet för är "The Idol"! Men det var för jag blev så pissed för att låten innan gick åt helvete.. Så jag tänkte bara på lite saker som jag brukar tänka på när det VERKLIGEN gäller att sätta någonting.. !
Halsen cp:a sej så fort vi skulle upp å sjunga.. Så nja..
Men vi fick 200 kronor..
Fatta å ha en timlön på 600 kronor för att göra det man älskar MEST i hela världen ?
det kan jag leva med ! :P

Nej nej nu ska jag lägga mig..
Det kliar i princip överallt på mej och jag vet inte varför :(
Pusshejj

No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0