But I still haven't found what I'm looking for

Men tjenare tjenare!

Igår kväll blev väl inte riktigt som jag tänkt mig.. Gick ut å gick i en timme med Pernilla, och trodde att jag sedan skulle hem och se på film med henne när Jonas Jonsson ringde och sa att jag skulle komma till Robin där dom var, och sen Fellan och Nadine. Gick väl dit, skulle vara där i MAX en timme tänkte jag, men då ville Mia komma dit oxå, för jag skulle ju liksom leka med henne i helgen var det tänkt.. haha:P Men så då vare ju bra att hon kom så umgicks vi ju i alla fall ! :P Vid 10 kom ett helt gäng med people ^^ Däribland Myran, Jeppe, Erik, Jonas.S, Nicklas och sen vet jag att Heed, Magnus, Jonas.K och David (tror ja han heter) var med. :) Vi typ stack ut och vandrade planlöst omkring, fram och tillbaka.. Mötte ett gäng ... nyktra mogna karlar i 50-årsåldern som killarna började snacka med.. (y'
 Sen splittrade typ alla på sig och jag och Mia leta upp Magnus och Heed, sen drog vi hem! :) Jag och Pernilla kollade på paranormal activity haha så hon kunde typ inte sova inatt ;P

 Ikväll blire skräckfilm igen, och ner på byn å umgås med folk <3
Pusshejj

Dagens visa ord: 

There's always a little truth behind every "just kidding". A little knowledge behind every "I don't know" A little emotion behind every "I don't care" And a little pain behind every "it's okay"

No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0