Beniga bimbos utan fett

Fem idag:

* Upptäck en ny sida av mig själv.. Prickigkorven..

* Modigt stegat in te vårdcentralen utan målsman hand i hand ! (a)

* Värsta dramaqueen-promenaden hem från Svärdjsö..

* Visat mina skills i kast med liten pappa, haha, man behöver bara bromsa med hans bil så flyger han xD

* Fått besök av en 940 turbo :p
 

Hehe ja det e dagen i korthet det ! :P
Jag har faktistk ÖVNINGSKÖRT idag alltså :D haha det gick bra.. tror ja.. eller asså, pappa sa inget xD Å jag har ju sån självsäkerhet så jag tolkar det som positivt :P
 Men vi skulle bara typ starta bilen.. men jag körde några varv runt runt ! :P
Sen så va Robin och Jonsson förbi i fem minuter, men det va snällt av dom att åka ända hit !^^) Hihi ! <3333

Sen har jag varit ute å gått med Kristin nu :D
Jaoo, det e min dag det :P
Eller ja, va ju som sagt till vårdcentralen !
Typ nässel-någonting.. inget farligt.. allergisk reaktion eller någe..

puss godnatt

No you can't read my Pokerface

Kommentarer
Said By: Emelie

sv: ser det ut som om jag bryr mej eller ;P haha, ni e ju för underbara ^^



Asså jag måste fan också börja övningsköra snart x_x <333

2010-10-04 @ 21:02:26
URL: http://emelielindstroem.blogg.se/

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0