Bara glida runt på stan å ragga runt

hej där!



Nu är det dags att se på skräckfilm med Pernilla igen tror jag! :D
Blir asbra det ju! :)
Hade små små planer på att följa med Robin, Myran, Jeppe och Jonsson till Mora på Donken och fira Robin för han fyller ju 16 om typ 40 minuter ;P Men men, nja.. asså... jag vill så jävla gärna, för att jag älskar att åka bil (740), lyssna på musik, va med dom killarna och för att jag älskar älskar adrenalin.. Men min pappa älskar inte att hans dotter åker bil med dom.. och man blir ju lite orolig... Så.. Linda snell chey, linda stanna hemma (a)


Har i alla fall varit nere på byn Furudal med Antonia, Fredrik Polack, Emil Wester och Mia.. Vi gick till Magnus där Heed och Martin Larsson var ^^) Var där i kanske en halvtimme ! Sen stack vi till Erik Wester där Robin, Nicklas, Jonas Sjödin, David och Jonas K var :) Lyssnade på musik å så, sen drog vi ner till Näcken och stod där.. :P
Sen frös jag och Mia så mkt så vi gick hemöver, drack varm choklad (A) Sen har vi sett på tv.
Jag drog för att möta Robin en sväng! :) Fast då kom Myran, Jeppe, Erik.W, Adrian, David och Lillkrången oxå :D Haha ^^)

Jajja, nu vill nog Kusin Min se på film! :)
Kram å Godnatt :)

här får ni en underbar Polen-bild på Carro. saknar både henne å Polen aaasmkt :'( <3
No you can't read my Pokerface

Kommentarer
Said By: caroline

saknar dig, puss vännen ! <3

2010-10-17 @ 14:21:54
URL: http://carolineelisabet.devote.se

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0