Angel eyes they look at me

Hej hej

Kommer till Furudal och får en avhyvling för att jag inte bloggar.. och Mikael som bara tittar på mig å typ säger: "å vafan gör du här!?" haha å Milou bara skriker å springer sin väg ;p
Tuff bussresa.. var trött som fan och Jonas å Ruben bara bråkade haha.

Hade dessutom precis haft spinning.. Men det var fan kul ! :D Måste börja träna regelbundet för att kunna må bra själv :) :)

Vad har jag mer missat att berätta ? En hel jävla del, men orkar inte ta det, haha ! ;P
Men ja, asså alla dagar i skolan är verkligen roliga och man mår så bra i klassen ! :) Man har inte ångest för att man stannar i skolan, för det är liksom något som är kul, det liksom gör inget att man drar ner lite på fritiden för man har i alla fall lika kul i skolan , med klassen :D<33


Ajja, det blir så konstigt att blogga när jag inte skrivit på länge.. ingen tråd i det hela.. så jag ger upp nu ! :P
Har i alla fall fått träffa underbarasötegullegosigasteihelavärldenunderbara Antonia :D:D:D:D i typ 20 minuter -.- Need more!!
Men vi ska ses i morrn igen ! :)

Ser fram emot en helg med massa mys med Pernilla ;D It is needed! Ska babbla ur mig om alla mina problem och psykiska sjukdomar jag har..
hehe
SHAKE ASS / Derodia
No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0