And she is so blue

HeeeeeeeeJ!

Nu har jag varit lite taskig med bloggandet igen ! :P men men,
har lite bråtton nu oxå.. Jag och Emelie ska spela på en modevisning om två timmar.. :O
Är nog faktiskt lite nervös.. Eller jag mår illa.. Fast det kan ju vara annat oxå.. Julia hade tydligen mått asdåligt igår :O Å henne har ju jag lekt med jättemkt nu! :O
Sen har jag typ fått utslag överallt :O Typ ansiktet till och med ! Låren, magen, halsen, nacken .. :'(
Och halsen e inte bra och jag e förkyld..
Så det ska bli spännande att se hur det går idag.. -.-


I alla fall ! Min och Julia historia slutade lyckligt till slut i alla fall.. Vi fick våran kvalitétstid med varandra ! Hon sov här i fredags, vi skulle typ mysa ner oss i soffan och sätta oss och prata.. men hade inget att prata om eftersom att vi redan vet allt om varandra xD
Så då tog vi täcke och kuddar och la oss nere på vägen och kolla på stjärnor.. Men det kom bilar hela tiden.. Och vi var rädda att dom skulle tro att vi var döda.. Så då började vi typ vifta med armarna och hålla på istället xD
Sen frös vi så vi gick hem xD Gjorde typ inte så mkt.. Sjöng xD Och spelade in.. Lekte med lysande pinnar, men Julias gick sönder, så smeta hon det på sin arm så hon lyste som en Avatar.. Sen sa Robin att sånt där fräter på hud och då vare inte lika coolt längre :P

Sen sov vi i min stora stora säng.. -.-
Vaknade av att pappa och Erik satte igång å jobbade med en massa skit på altanen -.- klockan va väl 8.30..
Såå, kliva upp, se på Disney Channel, HANNAH MONTANA <3<3<3 (a)

Sen började vi spela in film.. hehe, farmor och farfar kom precis då jag och Julia hade klätt ut oss till gamla tanter.. hehehehe... Sen fick farfar gästskådespela :P Såå söööt! ^^)

Men sen bytte vi typ tema och skulle göra "våra favoityoutubeklipp" :P Så vi började med det istället hehe, men det e så pinsamt.. fastän det ligger på youtube.. men jag vågar inte länka skiten till någonting xD
fast kan lite diskret länka den här..
h3h3 ! ;)

Så det e väl i princip vad vi gjorde mellan 11-18, plus att vi spelade in en till film, gjorde negerbollssmet, åt den, lagade mat, sjöng, dansade, skrattade, wierdade ! :P
Sen redigerade vi i 2 timmar, sen skulle söten hem ! :'(
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Sen kom Kristin, sen lekte hon jag och Emelie på kvällen och keekaade popcorn å sånt där :D <33

Nuu,, FOKUS!

No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0