And be a simple kind of man

dagens citat: "man måste ha varit ung å galen för att bli gammal och erfaren"

dagens låt: Shinedown - Simple man (aucoustic version)

dagen:
Skola
plugga
inte plugga
spotify
habbo-lan
deltog dock inte i det
julia emelie robin andreas på falu fri
småstadsliv i massor
Andii, Julia och Emelie på American Takeaway :D
Vandrade sedan planlöst runt på stan
Sötungar<3
Sen bugg
full fart på gubbarna (y
Nu
Sova

Men först en bild på Julia och Antonia från Furudal ! Älskar bilden. Älskar tjejerna. Älskar Furudal.

No you can't read my Pokerface

Kommentarer
Said By: Pernilla

Sure, finns det hjärterum så finns det stjärterum :P



Hmm mja du Linda.. jag vet faktiskt inte om jag blir kvar i helgen.. det beror på om jag får nå jobb eller inte.. annars blire nog Mora e ja rädd. Men vi får se.



Adrian ser f.ö väldigt nyfiken ut på vad ni har för er på bilden.. :P haha

2010-10-13 @ 10:31:28
URL: http://erikssonpernilla.blogg.se/
Said By: Antonia :D

Älskar dej och juliiiiia med !! <3<3<3<3<3

2010-10-13 @ 17:47:03
Said By: Emelie

Naw vilken söwt bild ^^



sv: tycker jag också faktiskt ;P <3<3

2010-10-13 @ 20:07:06
URL: http://emelielindstroem.blogg.se/

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0