you were the one, to build me up and tear me down like an old abandoned house




Hej hej !

Nu tänkte jag lägga mig och läsa ut 14 år till salu och sedan känna att jag avlutat det här med all prostitution jag jobbat med :p det är dags att gå vidare nu ! ;)

Planerar att göra något kul med Carro imorron ! Har ju inte träffat kvinnan tillräckligt ofta alls på sista tiden! Usch å fy skäms på oss!
Sen på lördag blir det att sitta barnvakt åt Kristin ;) Blir kung !
Så det blir en väligt lugn helg, så kanske jag drar till Furudal nästa helg..
På lördag e jag rädd för att jag kommer vara deppig typ hela dagen.. för då är ju a7x i Sverige, och jag e inte där :(
Fyfan!
Det kan inte bli mkt värre än så :(

Nej, nu, mysa ner mig i sängen med min telefon och en bok !! :D
Vi hörs imorgon !
Här har ni en låt från det bästa dansbandet i hela världen.. Mitt eget<3


Ska det va kärlek, ska det va kärlek på burk,
spelar ingen roll vilken tjomme, brat eller bonnlurk,
en riktig karl är det enda jag vill ha (aaaaa)
kan någon svara mig hur svårt ska de va a aaaaaaaaa

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Dina ord gör mig falsk,
dina leenden gör mig svag,
det är något som inte stämmer...
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Avlutar kvällen med en
Grym låt ;D Lily Allen <3

No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0