You changed my life and all my goals and love is blind but....

Om du såg det jag ser,
skulle du fortfarande vara densamma ?
Om du kände det jag kände,
skulle du fortfarande vara så hård?
Om du visste det jag vet,
skulle du känna någon svaghet?
Om du var lika bunden som jag,
skulle du fortsätta kapa i mina trasiga band?



Om du offrade den tiden,
som jag alltid offrar för dig,
om du tänkte alla tankar,
jag alltid tänker om dig,
om du fantiserade oss tillsammans,
lika mycket som jag,
om du reagerade lika starkt,
när du hörde mitt namn,

lika starkt som jag reagerar,
när jag hör ditt....




Då skulle du inte längre,
vara så stark,
du skulle ligga ned jämt,
känna jorden mellan fingrarna
medan du försöker få luft,
medan tårarna hindrar dig,
och hatet hindrar dig,
hatet mot kärleken,
som är vad som stoppar dig totalt,
och du orkar inte,
men du fortsätter,
genom allt det svåra,
genom allt svek,
genom alla lögner,
eller kanske all sanning?
Det du inte vill inse,
för att det gör alldeles för ont,
sliter inuti,
så det syns utanpå,
tills du inte syns något mer...
du skulle göra det,
du skulle hoppa,
du skulle skjuta,
du skulle döda,
allt som skadar dig kan du ta
för du gör allt,
fastän det inte är värt,
fastän du inte får annat än evig tortyr tillbaka
så är han värd allt för dig.

No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0