You believe of what you see

Hej bloggen!


Jag är riktigt trött nu!
Trött på allt..
Jag vill upp till Furudal och träffa Antonia, och Nicklas, Erik, Jonas, alla dom sötsakerna !
För här i Falun vill jag inte vara,
å i Boda vet jag inte vad jag ska göra..

Jag längtar tills den här dagen är över så jag får sova ! (A)
Andreas: "Vad står A:et för?"
det ska man veta :P
utropstecken!


Nu ska jag jobba lite på rapporten, har liksom inte jobbat med den nå idag..
Har jobbat franska.. fick hundra saker att göra med den å ! :(
Sen matte,
hinner inte!

jag och Sofia var i alla fall lite gangstriga idag och smet ifrån killarna för att få en lunch ifred då vi kunde prata med varandra! :)<3
Vi behöver faktiskt lite egen tid ! ;D Haha


Aja, kör väl igång jag då!
höj

sakna
No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0