What am I in the shadows

Tja

Mmmmm, vad jag trivs här uppe i Furudal!
Igår var så sjukt kul ! :D
Kom till Furudal vid typ halv3. Fick mat, åt med mamma, Jonas och Maj ^^)<3

Sen såg jag och Jonathan lite på film sen gick jag ner till Näcken för att  träffa Antonia :D:D:D:D <333
WIIIIIIIE! :D

Sen gick vi till hennes mormor Slemmis hihi :D Fick fika och sen gick vi till ishallen! Hämtade Nicklas och satte oss långt upp! :) Sen kom Erik, Jonas, Pk och massa andra Furudalingar !
Måste nog säga att jag älskar dem, för att vara ärlig mot er ! :) Man mår så bra av dom ! :)

Sen efter hockeyn gömde jag och Antonia oss från våra extremt alkoholpåverkade mammor -.-'
En låg i snön å den andra va blind.
Hoppade in i Lasses 240 å åkt runt å sladda med han å Nicklas! Sjuuukt kul var det :D
Sen träffa vi Jonas och Emil en stund och gick hem till Nicklas och satt där tills tolv typ då jag gick till Jonsson och Robin och hade snöbollskrig typ.. hehe
ääääägd!

Nu vet ja inte om ja ska va kvar i Furudal eller inte...
Mamma ska hem idag hon,å Julia vill att jag åker till Lumsheden.. Men hur tar man sig dit ?
Funderar nog ändå på att stanna här nu när jag ändå e här..
Åker buss hem i morgon sånna fall!
Pusshejj
No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0