Vem kan segla förutan vind... elr nå...

Heeeeeej!

Julia här, Linda duschar, ska egentligen vara nere vid Emelie och leka men tänker skriva här först...

Okeeeeeeej... i söndags var jag på stan när jag får ett sms av linda som säger att jag ska med till furudal... vad har jag för val ???

Vi två tar helt enkelt bussen till rättvik, överlyckliga för att komma till vackra furudal.

Enda problemet är väl att vi har en minut mellan bussarna i rättvik, men vi känner att turen är på vår sida och "inte missar vi den där bussen inte".
Vi hade dessutom sagt till busschaffisen att han skulle säga till den andra gubben som körde bussen till furudal att han skulle vänta på oss... MEN VAD HÄNDER DÅ???!!!!

Kommer fram till rättvik och bussen står inte där!!!! ÅÅÅÅÅHHH!!!! jaja Linda berättar väl mer invecklat sen, har inte mycket tid på mig...

Det hela slutade med att vi fick sitta i rättvik i tre timmar och vänta på hennes snälla morbror som hämtade oss och skjutsade oss så vi kunde träffa Antonhiha!!! :D

så lekte vi med henne, jonas och emil i näset ^^ riktigt roligt och alla furudalingar är så snälla och gulliga! ^^

Nu är vi hemma igen, och är superjättemyckettrötta och har jättebråttom, men får vi vila? NEJ!!!
Men bara jag får vara med min älsklingsLinda så är jag nöjd!

Ha det bra, kexchokla'



<-- Vi glatt omedvetna i falun innan vi fastna i rättvik, tjugolapp, råttfällor, dalatrafik kundservice, iskallt, busschaufför, rasisthund... inte undra på att vi är trötta...

No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0